vineri, 26 iunie 2009



MICHAEL JACKSON- Regele pop a carui muzica va trai pentru totdeauna!
Sunt atatea de spus despre geniul Michael Jackson...dar las televiziunile si ziarele sa povesteasca (inca de azi-noapte pe toate posturile il vad doar pe Michael Jackson, asa cum este si normal; daca nici el nu trebuie amintit de toata lumea, atunci cine?). Este prima oara cand vad acelasi nume pe buzele tuturor. Sincer... traiesc si eu momentul cu o intensitate aproape la fel de mare ca la atentatele din 11 septembrie, sper sa nu deranjez cu comparatia facuta. Insa varsta,21 ani, nu mi-a dat alte momente, mari, ca acesta, in care sa simt ca facem parte cu totii dintr-un intreg. Azi realizez ca muzica lui Michael Jackson a reusit sa ne uneasca pe toti, de oriunde am fi. Nu cred ca au mai reusit altii.
Am mai vazut de asemenea o comparatie, care cred ca nu-si are rostul, intre Michael Jackson si Elvis Presly. Nu cred ca muzica lui Elvis a facut posibila o anumita legatura intre oameni, ca muzica lui Michael Jackson. De ce? Sa fie oare faptul ca era un om de culoare. Cert e ca pana in anii 60'-70', negrii nu aveau voie, in America, sa circule in aceleasi mijloace de transport in comun cu albii (ce ciudat suna: negrii-albii). Nu mai vorbim de cat de mediatizati erau, daca aveau voie sa se exprime liber sau sa apara la televizor.
El a fost unul dintre cei mai importanti pasi in a aboli cu totul aceasta rautate nejustificata impotriva oamenilor de culoare.
Eu cred ca este cel mai mare cantaret din lume si ca a influentat toti artistii generatiei noastre (vezi Justin T., Usher, toti...), chiar ei recunosc acest lucru.
Ce ma leaga pe mine de Michael Jackson? Pai... primii pasi de dans pe care i-am facut, la 3-4 ani, au fost in stilul lui iar videoclipul "Black or White" este, cred, primul videoclip pe care l-am vazut in viata mea!
Alb sau negru, mereu am zarit la Michael Jackson o privire calda pe care nu am mai vazut-o aproape la nimeni.
Iar ca persoana publica, am urmarit imagini, de la vizitele sale in Romania si eram uimita cat de apropiat era de oameni, locurile pe care le-a vizitat, timpul pe care si l-a alocat sa priveasca mici specatcole ale unor copii, pregatite specaial pentru el ( si nu cred faza cu pedofilia, chiar nu cred). Cate vedete fac asta? Au venit in tara noastra vedete mult mai "mici" decat el si nici macar nu au stat de vorba cu fanii. El chiar si-a iubit fanii.
Un alt lucru pe care il admir la marele artist este faptul ca desi a cantat mereu impotriva curentului, impotriva comercialului, a fost cel mai ascultat, a fost global, cel mai bun!
Ar fi bine ca lumea sa aibe mai multe modele de acest fel...
Muzica lui va trai vesnic si ma pot lauda ca am fost contemporana cu Michael Jackson!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu