vineri, 4 februarie 2011

Nuci caramelizate vieneze :)
Dragelor, daca vreti sa mancati ceva simplu de facut, dar extraordinar de bun si in acelasi timp sa va indulciti iubitul, (stiu... suna exact ca o emisiune culinara, gen cele de pe Euforia..., dar credeti-ma pe cuvant!!!) incercati sa faceti nuci caramelizate vieneze. Am luat si eu reteta dintr-o revista.
Va trebuie 300 de grame de miez de nuca, 100 ml apa (adica un pahar), 200 g zahar, biscuiti de ovaz, sau cu fulgi de ovaz (gasiti peste tot, nu va faceti griji) si atat!
Incalziti zaharul cu apa pana cand se topeste zaharul ( amestecati continuu), adaugati miezul de nuca, il lasati sa se caramelizeze, adaugati biscuitii faramati, mai lasati 10 secunde, dupa care puneti totul pe o tava, repede, sa nu se lipeasca nucile intre ele... si gata!!! Se servesc cu ceai sau cu cafea si sunt ideale atunci cand vizionati un film cu prietenii sau cu iubitul. Acum ramane sa mai fac o portie si sa-mi invit prietenii, care stiu ca citesc blogul meu... si care cu siguranta abia astepta sa guste nucile caramelizate vieneze! (Cum am spus... stiu ca suna ca o emisiune culinara :)) De aceea nu mai inchei si cu "pofta buna!")

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu