duminică, 1 noiembrie 2009

Michael Jackson: THIS IS IT






Mi-a placut muuuult... Michael a fost, cu adevarat, REGELE MUZICII POP si dupa parerea mea, cel mai mare artist al tuturor timpurilor! Veti fi surprinsi sa vedeti cat de in forma era, desi muncea extrem de mult.Veti vedea repetitii extraordinare, un om vesel, un amestec ciudat de calm si pasiune...un geniu care pune iubirea pe primul plan!

Merita sa vedeti THIS IS IT pentru imaginile- testament cu regele pop.

Imediat dupa ce am vazut filmul, m-a cuprins un sentiment... si anume dorinta de a fi cel mai bun in orice ai face! Zilnic, din cauza oboselii sau a indiferentei noastre sau a celor din jur, uitam ceea ce parintii nostri ne spuneau: fii cel mai bun! Acest sentiment o sa va cuprinda si pe voi cu siguranta si veti realiza, ca si mine, ca putem mai mult,pana la epuizare, orice am face!

Nimic nu e prea greu si nu ar trebui sa renuntam la visurile noastre, decat atunci cand, omeneste vorbind, chiar am incercat totul!

Un alt mesaj important al filmului este "SALVATI PLANETA" de noi insine, dar asta stiti deja, din multe dintre cantecele lui MICHAEL JACKSON...

Printre atatea "blockbuster-uri"... facute pe "banda rulanta", merita sa fim martori la o adevarata lectie de viata, privind omul, Michael Jackson, si ascultand geniul- cu acelasi nume :)

M.J>LOVE U FOREVER !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu