duminică, 18 iunie 2017

Ne place Stela Popescu: ce actrita! Ce femeie!

Cei tineri o stiu din reclama cu farmacia. Altii o cunosc din scheciurile cu Alexandru Arsinel, iar altii o stiu dintotdeauna de la teatru, sau de la televizor. Pentru mine este omiprezenta si am crescut parca privind acest chip la televizor. Ce actrita! Mai tarziu am realizat si ce femeie este Stela Popescu! Minunata! Un exemplu pentru noi, fetele uneori prea visatoare, alteori fara curaj si poate prea delasatoare. Un exemplu de: da, poti face ce simti!





"Nu m-am iubit niciodată prea tare. Pentru asta e nevoie să crezi în tine, să te placi mult. E adevărat că nu toate care apar în revistele pentru bărbaţi sunt frumoase, dar, cu siguranţă, toate se cred frumoase. Nu este cazul meu."



"Am fost căsătorită cu Dan Puican timp de 8 ani. Am renunţat la căsnicie din momentul în care  m-am îndrăgostit de textierul Mihai Maximilian. Am trăit o poveste de iubire cu totul specială. Am fost nedespărțiți, până  în decembrie 1998, când  Mihai Maximilian a fost învins de boala" sursa: Unica


"Sufletul meu pereche a fost Puiu Maximilian."
El nu se culca până nu veneam eu, indiferent la ce oră. Şi se trezea devreme. Lucra dimineaţa. La 6.30 îi duceam cafeaua şi nu mai intram acolo să-l întrerup. Nu ştiu ce e cu dragostea, e un lucru foarte interesant, e un fluid care se petrece între doi oameni, nu ştiu. În clipa aceea eram măritată şi am simţit că acest om mi se potriveşte mie, că nu pot merge pe două drumuri cu el."

"Când eram eu tânără, aveam sânii prea mari pentru vremurile acelea…"




"Singura armă a femeii: să fie şi frumoasă şi devreme acasă"
"O femeie trebuie să fie ceea ce nu poate fi bărbatul niciodată. Şi deşteaptă, şi curată, şi harnică şi frumoasă, să facă tot, tot, iar când vine bărbatul acasă să fie frumoasă ca o zână. E greu, e foarte greu, dar aşa trebuie să fie femeia, n-am ce să-i fac.  Mai nou, societatea nu-i oferă decât dreptul la muncă, nu-i dă posibilitatea să stea acasă, pentru a avea grijă de copii. Da, e greu, dar vrei să stea bărbatul acasă? Sau vrei să nu te iubească? Trebuie să le faci pe toate, nu ai încotro."
Sursa: Unica.md


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu