vineri, 18 noiembrie 2016

Scrisoare catre Andrei,

Mereu m-am intrebat ce simte o mama pentru copilul ei. Mai cu seama ma miram de dragostea nemarginita care le face de multe ori pe unele sa isi piarda mintile si sa se comporte ca si cum sunt singurele femei din lume si au unicul copil de pe pamant. 

Mi-am propus sa fiu chiar si o mama-soacra buna, blanda, rabdatoare si intelegatoare. Pentru acest lucru, trebuie sa-mi educ fiul sa fie un domn, nu un magar cum si eu ca orice alta fata am intalnit odata: sa fie calculat, dar sa-si traiasca viata, frumos, sa viseze, sa creeze, sa fie fericit! 
Sunt trei lucruri pe care mi le doresc pentru el: sa fie sanatos, sa ii dea Dumnezeu multi ani si sa aiba parte de multa iubire! 
Il simti luni de zile cum misca si il vezi parca cu manutele si piciorusele lui micute cum izbeste a viata! Mi-l inchipui zambind mereu ... poate pentru ca l-am vazut zambind la ecograf, desi timid... ai pus mana la ochi, micutule. La toate stau cu pumnii stransi... pana acum am mers singura, tatal tau si eu inca locuim in orase diferite... ciudat, stiu, dar ne iubim si te iubim enorm, asta conteaza. 
Usor incep sa simt de fapt ce reprezinta acea dragoste imensa pentru copilul tau: ii dai viata, il cresti, faci totul pentru el, vrei sa il faci om bun, sa ii inspiri curaj sa devina un adult frumos. Nu este vorba despre siguranta ta pe viitor ca parinte, vrei sa il vezi pe el ca este bine. Nu este vorba despre egoism, nu simt asta... simt doar o dragoste enorma pentru tine, puiule de om! Abia asteptam sa te cunosc  
                                                             
                                                                                                     Cu dragoste, mama ta



Un comentariu: