vineri, 16 octombrie 2009

Ce vremuri...
Zilele astea am fost bombardati cu niste informatii care impreuna cu vremea groaznica de afara, te fac sa iti iei lumea in cap!!!

1. S-au tampit alesii nostri
M-am saturat de demiteri, demisii, alesi si realesi... parca am trai in tara nimanui! Uite Guvernul, nu-i Guvernul; Johannes sau Croitoru... Basescu, care s-a apucat sa-si recite poezii dn tinerete, Boc, care a facut poc!...totul e atat de fals... Mi-am propus sa votez in iarna asta cu...NIMENI!!!
Uite-i pe cei care vor sa ne reprezinte interesele:

2. Ce e cu vremea asta de afara? E clar ca "cineva" se cam inspira din filmul "The day after tomorow" :(

3. Ce e cu atatea "vedete" aparute peste noapte, gen "blonda lui Iri", sau "fetele lui Mutu" ?

Acestea fiind spuse...inchidem televizorul si mai bine mergem la un film! Romania- no one's land!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu