luni, 18 mai 2009

Eurovision 2009
Uite ca a trecut si Eurovisionul si de unde toti credeam ca Roamania se va clasa cel putin in primele 10... am luat in brate, mai bine zis ne-a izbit un loc 19 de nu ne-am vazut!
Ei bine, o puteam avea pe miss Univers cu vocea de aur si cantecul ca o simfonie, ca tot n-am fi castigat! Mie mi-a placut mult Elena iar cantecul a fost unul reusit...la versuri se mai putea lucra...in rest...era perfect pt un astfel de concurs.


Vocea Elenei este deosebita, chiar a cantat bine, atat de bine incat ofticatii de englezi s-au gasit sa declare (The Sun), ca a facut playback.
Dar ce sa faci cand toate statele se voteaza intre ele (vecinii). Noi se pare ca nu ne-avem bine cu vecinii (bulgarii si ungurii nu ne-au dat niciun punct!); in fine, fratii moldoveni sunt singurii care ne-au dat punctaj maxim, 12 p., ceea ce ma si mira avnd in vedere ca ani de zile abia s-au indurat de 2-3 puncte. Mai tare am ramas surprinsa cand am vazut ca mai si canta in romana. Ma si mir ca nu au avut nicio defectiune tehnica, adica o "bucurie" din partea rusilor.



Dar sa revenim la oile noastre, fara nicio legatura cu ale noastre fete participante: mi-a placut mult rochita Elenei, chiar si rochitele celorlalte fete, au fost cu adevarat o aparitie spectaculosa, insa asa cum am mai spus, nu a contat mai nimic din toate astea.





Din fericire castigatorul Eurovision 2009 mi-a placut la fel de mult si cantecul sau chiar a meritat. Alexander Rybak a interpretat piesa Fairytale si a reusit sa duca Eurovision 2010 la el acasa, in Noevegia.





























Islanda si Azerbaijan

Clasament: 1. Norvegia2. Islanda3. Azerbaijan4. Turcia5. UK6. Estonia7. Grecia8. Franta9. Bosnia & Herzegovina10. Armenia11. Rusia12. Ukraina13. Danemarca14. Moldova15. Portugalia16. Israel17. Albania18. Croatia19. Romania20. Germania21. Suedia22. Malta23. Lituania24. Spania25. Finlanda
Turcia nu mi-a placut, nici Spania, iar nemtii si francezii au mizat pe vedete (Dita von Teese- actrita si model- pentru Germania si Patricia Kass- pentru Franta, evident), ca sa castige. Degeaba insa.




Germania





Ma bucur ca germanii si spaniolii
au luat mai putine puncte decat noi :))))
Sa speram ca la anul, vom fi mai sus, in clasament!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu